lördag 26 oktober 2019

Beställ 3D-printade grejer hos "3Dprintarn"
goran.frykberg@gmail.com

Snabbt, Enkelt, Billigt.

Skicka en STL-fil eller OBJ-fil, så återkommer jag med ett pris.
Det går bra med step-filer eller SketchUp- filer också. Jag kan konvertera.
Eller skicka bara ett mail och berätta att du behöver få grejor printade, så hör jag av mig.
Svar inom en timme eller två. Oftast snabbare.
Givetvis hjälper jag gärna till med frågor kring själva konstruktionen.

Som regel kan jag köra igång printningen direkt.

Adress: Krokslätt, norra Mölndal.


Prisexempel (Priset baseras på vikt och beror alltså på hur tjocka väggar och hur tät fyllning man vill ha.):

SEK 60:-
SEK 220:-


23:- per styck
 






Om mig:
Jag är pensionerad ingenjör som en gång i tiden sysslade med produktutveckling.
Detta var före 3D-printrarnas tid. Man fick svarva och fräsa sina prototyper. Vi konstruerade lika mycket i maskin som på ritbordet.
Planerna på en egen verkstad efter pensioneringen, var inte riktigt realistiska. Traditionella maskiner är för dyra och tar för mycket plats.
3D-printrarna kom lägligt för ca 7 år sedan. Jag hade anledning att börja printa delar till videokameror av större modell. Det funkade bra.
Sedan dess har jag printat åt åtskilliga hundra kunder med mer eller mindre fantastiska idéer.
Numera är det mycket serietillverkning för industrikunder.
Det trodde man inte. Serietillverkning i Desktop Manufactoring som pensionärshobby.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar