onsdag 12 september 2018

"3D Hubs" läggs ner

Den utmärkta sajten "3Dhubs", har lagts ner i sin gamla form från den 1 okt 2018.
I fortsättningen kommer man endast att köra programmet "Fulfilld by 3 D Hubs".

Det innebär att man inte längre kan beställa direkt från den hub man vill.
"3D Hubs" satsar helt på professionella B2B-kunder och alla order fördelas av "3D Hubs" centralt.

Även om jag med råge, uppfyller kraven för att få vara med i programmet, är det vissa villkor som jag inte gillar. "Flat rate shipping" blir dyrt för små kunder.
Jag vill heller inte garantera extremt korta svarstider, även om jag idag ligger under kvalgränsen.

Hubben har varit ett väldigt trevligt sätt att få kontakt med folk som har spännande idéer, men inte  har en massa kapital bakom ryggen.

Jag printar på som tidigare, men från och med månadsskiftet kan man inte beställa som vanligt på "Göran's hub".
Håll ögon och öron öppna. Jag kommer att sätta upp någonting, men har inte bestämt riktigt vad. 

Göran's hub lever vidare, fast på annat sätt.

Beställ grejor via goran.frykberg@gmail.com


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar